Известие

Collapse
No announcement yet.

Помогнете ми при избор на 159 TI vs BMW 530xd и Ауди А6 3.0 quattro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Разумът ми казва БМВ,а сърцето Алфа
    Преди години си купих Вектра,а минеше ли 156 ми откъсваше сърцето и не мина много време и си я купих.Сега с тази покупка вече искам да карам тази кола поне 5 години и държа вече на качеството отколкото на визия.За качество като става въпрос искам да споделя някои лични впечетления. Преди около 4 месеца се наложи да закарам братовчед ми до летището в Букурещ и го оставих там и се върнах с колата му,която е Ауди А6 2,5 тди автоматик. Бе как не чух едно поскърцване едно тропане от купето и хем колата е на 300000 + 97 година и нито внимава като мене колата на слънце ли е останала или не пък не. Тогава карах за пръв път автоматик наистина е голям кеф. По късно се повозих в БМВ пак старо и вътре пак е същата работа няма скърцане никаде. Преди месец карах колата на бъдещия баджанак Астра 2009 не потропва за сега но като й докосна пластмасите и почват да поскърцват и е въпрос на време
    Та затова питах дали при алфата ТИ модификацията е коригирано интериорният проблем на алфите.
    Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
    ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

    YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
      Разумът ми казва БМВ,а сърцето Алфа
      Преди години си купих Вектра,а минеше ли 156 ми откъсваше сърцето и не мина много време и си я купих.Сега с тази покупка вече искам да карам тази кола поне 5 години и държа вече на качеството отколкото на визия.За качество като става въпрос искам да споделя някои лични впечетления. Преди около 4 месеца се наложи да закарам братовчед ми до летището в Букурещ и го оставих там и се върнах с колата му,която е Ауди А6 2,5 тди автоматик. Бе как не чух едно поскърцване едно тропане от купето и хем колата е на 300000 + 97 година и нито внимава като мене колата на слънце ли е останала или не пък не. Тогава карах за пръв път автоматик наистина е голям кеф. По късно се повозих в БМВ пак старо и вътре пак е същата работа няма скърцане никаде. Преди месец карах колата на бъдещия баджанак Астра 2009 не потропва за сега но като й докосна пластмасите и почват да поскърцват и е въпрос на време
      Та затова питах дали при алфата ТИ модификацията е коригирано интериорният проблем на алфите.
      тея заблуди, че различните модификации са с различно качество на изработка не знам откъде ги имаш

      ти = различен дизайн на седалките, различен волан, 1-2 материала по-различни

      не си мисли, че разликата между лусо и ти е като при нормална петица и м5-ца
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • #18
        незнам откъде се пишат неща за които микои не знае.колегата е писал за разлика в седалките на ти и др.сега ще ви напиша 4е разликата от 159 и 159 ти е много голяма. като за на4ало ТИ се нари4а турист интернационале-тоест спортният отдел на алфа ромео.като запо4нем от спира4ните агрегати,ока4ване ,вътрешен и вънсшен интериор и свършим до двигателя .А,и виж разликата в цените??? колеги ,аз не мога да разбера уж сте в форум за алфа ,а пишете за опели ,бмв и други.То да си притежател на алфа е страст която или я имаш или я нямаш...а за ти ти казвам 4е минаваш покраи бмв 530 д като спряло...

        Comment


        • #19
          Инсигния Комби или 159 Вагон, другите идват нанагорно с поддръжката, по-скъпи са, но пък и държат цена на старо заради нагласите на бай ви Ганя. Аз лично гласувах за Опела, щото четох, че ще ставаш семеен или ще ти се ражда чааве , а тогава ще ти се налага да возиш много багаж.
          Giulietta 1,6 JTDm 2013
          156 SW 1,9 JTD 2003

          Comment


          • #20
            Момчета, моля ви, нека слезнем на земята....
            За 30'000лв. аз не виждам никакъв друг логичен избор освен '535d'
            sigpic

            Comment


            • #21
              Що, кво и е на Инсинията?
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                Що, кво и е на Инсинията?
                На мене ми прилича на Пасат Така как сме подкарали да включиме и C5, новата Лагуна и т.н.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #23
                  Имам впечатления от А6 има возия, която е несравнима, а като изработка няма какво да се коментира. Всичко, което започва със 6 е хубаво, а още повече за дълъг път. Примерно това, предполагам, че малко по евтино можеш да я намериш
                  ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    535 не е много добро като мотор ,ма 530 е желязен автомобил и ако е 4х4 това е може би най добрата кола която се произвежда за момента, джоистик Х драив просто няма слаба страна
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                      Момчета, моля ви, нека слезнем на земята....
                      За 30'000лв. аз не виждам никакъв друг логичен избор освен '535d'
                      Аз пък виждам. Инсигнията ако си с 2 деца примерно и всеки месец се харчат трицифрени суми за тях - дрехи, училище, храна, памперси и квото се сетиш е доста по-достъпна, логична и разумна като избор. Ако си ерген и всеки лев си е за теб ок за БМВ-то.
                      Last edited by DiStefano; d.m.y г., 17:05.
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #26
                        Чета, чета и все повече се обеждавам, че не трябва да пиша но...
                        За колегата marian.todorov TI - означава turismo internazionale и няма нищо общо със спортния отдел на Алфа. Има обаче много общо с автомобили подготвяни за участие в специлната клас или категория създадена от Италианците която се е наричала - turismo internazionale ако не се лъжа през 1930 година.

                        Да почнем със 159 в която TI пакета е опция и може да бъде сложена на всеки един мотор даже и най-слабия при желание на собственика.
                        Външната разлика не е особено голяма едни прагове и различни пружини и общо взето това е всичко даже при новите модели и огледалата вече не са сиви (не се заблуждавайте, че са метални всъщност са пластмаса доста скъпа)
                        В интериора има разлика със стандартната 159 но само в седалки, волан, уреди и при новите модели тавана и конзолата.
                        19 цоловите Джанти са екстра иначе всичко си е като при стандартната.
                        Мися, че и брембо апаратите са еднакви при по-високото изпълнение но при ТИ са червени с логото на Алфа.

                        И все пак човека иска съвет и е съвсем нормално да дискутираме и други автомобили тук от изброените аз бих взел 2,4 ТИ само защото има ИНДИВИДУАЛНОСТ!
                        EX 156 1.6 TS

                        Comment


                        • #27
                          Каква е разликата м/у феновете на БМВ и Алфа Ромео.

                          Когато някой "фен" реши да си купи БМВ, всички викат "давай това е най-хубавия избор".

                          Когато алфист реши да си купи Алфа Ромео, то той я купува ВЪПРЕКИ, че всички му казват да не я купува...


                          Знам само едно. Щом до сега си карал Алфа Ромео, то има много голям шанс да се разочароваш от това да се качиш на БМВ,Ауди или Опел...и все да си викаш и мислиш "да се е*ъ в тиквата...заради някакви дреболийки зарязах истинската любов..."

                          Успех и ти пожелавам нищо да не те тормози и притеснява, когато станеш собственик на следващия си авотмобил
                          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                          by RUBIG service

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от marian todorov Покажи съобщение
                            незнам откъде се пишат неща за които микои не знае.колегата е писал за разлика в седалките на ти и др.сега ще ви напиша 4е разликата от 159 и 159 ти е много голяма. като за на4ало ТИ се нари4а турист интернационале-тоест спортният отдел на алфа ромео.като запо4нем от спира4ните агрегати,ока4ване ,вътрешен и вънсшен интериор и свършим до двигателя .А,и виж разликата в цените???.
                            я не говори на изуст

                            разликата между ТИ и луссо при 159 е чисто визуална с изключение на по-ниското и твърдо окачване
                            Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 17:36.
                            sigpic
                            днес съм в почивка ---

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от DJraceman Покажи съобщение
                              Чета, чета и все повече се обеждавам, че не трябва да пиша но...
                              За колегата marian.todorov TI - означава turismo internazionale и няма нищо общо със спортния отдел на Алфа. Има обаче много общо с автомобили подготвяни за участие в специлната клас или категория създадена от Италианците която се е наричала - turismo internazionale ако не се лъжа през 1930 година.

                              Да почнем със 159 в която TI пакета е опция и може да бъде сложена на всеки един мотор даже и най-слабия при желание на собственика.
                              Външната разлика не е особено голяма едни прагове и различни пружини и общо взето това е всичко даже при новите модели и огледалата вече не са сиви (не се заблуждавайте, че са метални всъщност са пластмаса доста скъпа)
                              В интериора има разлика със стандартната 159 но само в седалки, волан, уреди и при новите модели тавана и конзолата.
                              19 цоловите Джанти са екстра иначе всичко си е като при стандартната.
                              Мися, че и брембо апаратите са еднакви при по-високото изпълнение но при ТИ са червени с логото на Алфа.

                              И все пак човека иска съвет и е съвсем нормално да дискутираме и други автомобили тук от изброените аз бих взел 2,4 ТИ само защото има ИНДИВИДУАЛНОСТ!
                              Колега както казваш ти няма лошо да дискутираме ,и после момчето като прочете нашите мнения ,ще си направи верния избор.Значи 159 2.4 просто няма място за сравнение с БМВ защото е просто различен автомобил ,като концепция ,а именно едната кола Алфата е мотор с ремък ,напречно разположен с предно предаване и всичката тежест пада върху ,,здравата,, и предница. БМВ то е верижен мотор ,надлъжно разположен със задно предаване.
                              Само разликите до тука правят БМВ то много по истинската кола в случая.
                              За индивидуалност едно БМВ М пакет не отстъпва по нищо на 159 ТИ .Защото няма как да се сравнява ТИ алфа с нормалното БМВ не е коректно.
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment


                              • #30
                                абе хора, ТИ вмомента няма нищо общо с ТИ преди, сегашното ТИ е ниво на оборудване + 2 екстри големи джанти с по-ниско/твърдо окачване?!

                                ТИ може да ти е дори 1.9жтдм 8 клапана - 120 коня

                                истинска М-ка, а не само с визуалния пакет е в съвсем друга лига на показатели и сравнението е безпредметно
                                Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 17:54.
                                sigpic
                                днес съм в почивка ---

                                Comment

                                Working...
                                X